Precz z traktatem pandemicznym ONZ

Wiadomość jaką dziś otrzymałem od CitizenGO na maila. Podpisałem petycję.

Zwracam się do Państwa z pilnym apelem – zaszła krytyczna zmiana dotycząca Traktatu Pandemicznego ONZ, o której muszą Państwo wiedzieć.

Globaliści kierujący Światową Organizacją Zdrowia w pośpiechu zwołali nadzwyczajną sesję Międzyrządowego Ciała Negocjacyjnego (INB) w Genewie.

To spotkanie odbywa się właśnie w tej chwili!

Dzięki Państwa działaniom oraz zaangażowaniu milionów innych obywateli na całym świecie w celu zdemaskowania Traktatu Pandemicznego, globaliści stoją teraz w martwym punkcie. Dlatego zorganizowali dodatkowe spotkanie, aby przyspieszyć osiągnięcie konsensusu i przeforsować traktat w kierunku ratyfikacji przed zbliżającym się Światowym Zgromadzeniem Zdrowia, które odbędzie się 27 maja.

Teraz nadszedł czas, abyśmy razem zadali decydujący cios i raz na zawsze zakończyli ten koszmar. 

Jeżeli nie powstrzymamy ich na czas to: 

  • Globalistyczne elity ZAMIAST PAŃSTWA zdecydują, czy i jakim preparatem szczepić Państwa dzieci!
  • Globalistyczne elity ZAMIAST PAŃSTWA będą decydować, gdzie mogą Państwo podróżować!
  • Globalistyczne elity ZAMIAST PAŃSTWA zdecydują, czy mogą Państwo brać osobisty udział w nabożeństwach kościelnych!

Razem stoczyliśmy ciężką walkę przeciwko temu, co rysuje się jako jedno z największych zagrożeń dla naszych cenionych wolności.

Jednak teraz, gdy zbliżamy się do ostatecznej rozgrywki, globalistyczne elity ONZ są zdesperowane i podejmują ostatni wysiłek, aby przypieczętować to porozumienie.

Stoimy u progu wielkiego zwycięstwa lub druzgocącej porażki. To, który z tych scenariuszy się ziści, zależy od Państwa DZISIEJSZEJ postawy!

Działajcie Państwo już teraz i wyślijcie zdecydowany komunikat Stałemu Przedstawicielowi RP przy ONZ oraz urzędnikom Światowej Organizacji Zdrowia, że nigdy nie zrzekniemy się naszej wolności.

Wyobraźcie sobie Państwo sytuację, w której jesteście zmuszani do przyjęcia szczepionek dla siebie i swoich dzieci, albo też decyduje się za Państwa, czy możecie opuścić swoje miasto, czy iść do kościoła w niedzielę.

W jednej chwili mogą Państwo stracić pracę lub być zmuszeni do zamknięcia swojego biznesu tylko dlatego, że jacyś biurokraci z ONZ zdecydują się jeszcze raz na nałożenie globalnych ograniczeń. 

Tak naprawdę nie musicie sobie Państwo tego wyobrażać. Przecież Państwo już raz przez to przeszliście!

Państwo doskonale zdają sobie sprawę, tak samo, jak ja, że globaliści wykorzystują strach ludzi przed zarażeniem, aby pozbawić nas wszystkich wolności.

Ich plan jest oczywisty – celem tego traktatu jest pełne uzależnienie Państwa od globalnej władzy, która wpływa na Państwa codzienne życie poprzez lockdowny, paraliż gospodarczy i odebranie podstawowych praw i wolności.

Dzięki Państwa wsparciu i zaangażowaniu globalistom nie udało się uzgodnić ostatecznego projektu. Co więcej, mają poważne trudności ze znalezieniem konsensusu w gronie wszystkich państw członkowskich. Ich czas się kończy!

Ostatnie spotkania ONZ zostały naznaczone niezgodą i wahaniem wśród negocjatorów.

Kluczowe decyzje są odkładane na ostatnią chwilę, co prowadzi do impasów w licznych kwestiach – Państwa nacisk działa, i oni o tym wiedzą.

Udało nam się wywołać publiczne oburzenie i ujawnić prawdziwe oblicze tego traktatu.

W rezultacie rządzący zaczynają wątpić w sens pozbawiania swoich obywateli podstawowych praw i wolności. 

Jednak teraz elity ONZ desperacko próbują sfinalizować umowę przed ustalonym terminem – 27 maja podczas Światowego Zgromadzenia Zdrowia. 

Kiedy piszę do Państwa tę wiadomość, trwa pilna runda negocjacji, która przypomina próbę finalizacji traktatu za pomocą wszelkich dostępnych środków.

Zdajemy sobie sprawę, że globaliści są gotowi przyjąć nawet okrojoną wersję Traktatu Pandemicznego, byle tylko ogłosić zwycięstwo, a wycofanie się z podjętych teraz decyzji będzie praktycznie niemożliwe. 

Po zainwestowaniu ogromnych środków w ten traktat są zbyt zaangażowani, by teraz się wycofać. Ponadto organizują kolejne spotkania, aby zwiększyć swoją „wiarygodność”.

To może być nasza ostatnia szansa na zatrzymanie Traktatu Pandemicznego przed Światowym Zgromadzeniem Zdrowia 27 maja. Upewnijmy się, że zostaniemy usłyszani głośno i wyraźnie!

PODPISZCIE PAŃSTWO TĘ PETYCJĘ TERAZ. Dołączcie do nas i razem wyślijmy zdecydowany komunikat Stałemu Przedstawicielowi RP przy ONZ oraz urzędnikom Światowej Organizacji Zdrowia, że ten traktat musi zostać odrzucony.

Plany globalistów są bezpośrednim zagrożeniem dla Państwa suwerenności, zdrowia, rodziny i wolności.

W miarę jak zmienia się język traktatu – zastępując wytyczne nakazami – staje się oczywiste, że WHO nie tylko przekracza granice, lecz także otwarcie narusza nasze podstawowe prawa.

Takie słowa jak „musi” czy „będzie powtarzają się w tekście traktatu ponad 160 razy.

Oni przepychają ten projekt za zamkniętymi drzwiami, bez naszej zgody, BEZ jakiejkolwiek transparentności! 

Muszę jeszcze raz podkreślić, że to może być nasza ostatnia szansa na powstrzymanie globalistów.  Nie zmarnujmy tej okazji.

Musimy wykorzystać ich niezgodę jako okazję do działania – wiemy, że nasze wspólne działania mogą wpłynąć na przebieg tych negocjacji, i właśnie do tego nieustannie dążymy.

Jesteśmy coraz bliżej kluczowych wydarzeń i Państwa podpis jest potrzebny bardziej niż kiedykolwiek.

Podpiszcie Państwo petycję wzywającą Stałego Przedstawiciela RP przy ONZ do odrzucenia Traktatu Pandemicznego WHO w obecnej formie oraz do obrony indywidualnych wolności naszych obywateli.

Dziękujemy za Państwa niezłomne wsparcie i za to, że stają Państwo u naszego boku w jednej z najważniejszych bitew o wolność, w jakiej przyszło nam wziąć udział.

Sebastian Lukomski z całym zespołem CitizenGO

PS W ostatniej desperackiej próbie przeforsowania Traktatu Pandemicznego WHO zwołało nadzwyczajne posiedzenie tuż przed Światowym Zgromadzeniem Zdrowia, które odbędzie się 27 maja. To wyścig z czasem, mający na celu finalizację najbardziej kontrowersyjnych części traktatu, podczas gdy Państwo oraz aktywiści CitizenGO na całym świecie mobilizują się przeciwko ich próbie przejęcia władzy. 

W tej chwili Państwa podpis pod naszą petycją jest ważniejszy niż kiedykolwiek wcześniej. To nie tylko kwestia polityki – tutaj chodzi o zachowanie naszych podstawowych wolności i powstrzymanie przejęcia władzy i ogromnych pieniędzy przez globalistyczne elity.

Stańcie Państwo razem z nami, podpisując tę petycję. Upewnijmy się, że nasze głosy zostaną usłyszane głośno i wyraźnie oraz pokażmy, że nie pozwolimy, aby nasze prawa były negocjowane za zamkniętymi drzwiami. Państwa dzisiejsze działanie jest kluczowe w tej ważnej bitwie.

Więcej informacji:

Coraz bliżej centralnego zarządzania zdrowiem. Nowy projekt „traktatu antypandemicznego”

https://dorzeczy.pl/zdrowie/500415/nowy-projekt-traktatu-antypandemicznego-who.html

Więcej informacji w języku angielskim:

Amidst Growing Resistance, the WHO Turns Up Heat on Members to Sign Pandemic Treaty

WHO negotiations for Pandemic Treaty extended due to disagreements

https://peoplesdispatch.org/2024/04/01/who-negotiations-for-pandemic-treaty-extended-due-to-disagreements

Revised draft of the negotiating text of the WHO Pandemic Agreement (March 2024)

They Include This Command 164 Times

https://lcaction.org/detail/240404-they-include-this-command-164-times

WHO: INB Bureau proposes another round of negotiations without “on-screen” drafting

https://twn.my/title2/health.info/2024/hi240313.htm

Moje osobiste przesłanie do tej chazarskiej swołoczy globalistycznej

W d… sobie wsadźcie swój traktat plandemiczny! Jestem wolnym człowiekiem, takim się urodziłem i żaden wasz tzw. traktat nie odbierze mi moich przyrodzonych praw naturalnych. Jeśli nawet wasz traktat przejdzie i (nie)rządzące marionetki go przyjmą to i tak będzie to tylko traktatowe bezprawie. Nie wy daliście mi życie i nie wy będziecie decydować o tym co mam sobie wstrzykiwać albo nie wstrzykiwać do ciała albo gdzie mogę chodzić, jeździć czy pracować. Nie będziecie za mnie decydować, bo może macie zgodę (nie)rządzących marionetek ale mojej zgody nie macie!!! Consensus facit legem – zgoda/umowa jest podstawą prawa. Nie zawierałem z waszym WHO żadnej umowy na przestrzeganie waszych traktatów, więc wasz ewentualny traktat będzie bezprawiem. Każdy kto będzie próbował egzekwować to traktatowe bezprawie będzie przestępcą i tak będzie przeze mnie traktowany. Jeśli będziecie mnie próbowali siłą zmusić do wstrzyknięcia sobie trucizny do ciała to przysięgam, że choć w życiu dotąd nikogo nie nawet nie raniłem to ten kto podejmie próbę wstrzyknięcia mi trucizny niech liczy się z tym, że moja siekiera wyląduje na jego głowie i zakończy swoje życie. I to będzie działanie zgodne z prawem naturalnym – gdy ktoś mnie atakuje i chce mnie zabić mam prawo się bronić i zabić agresora.

4 myśli na temat “Precz z traktatem pandemicznym ONZ”

  1. kiedyś też poruszały mnie petycje i uczestniczyłem w nich oraz je przekazywałem dalej, ale w miarę nabierania świadomości to się zmieniło

    CitizenGO promuje wiele petycji, które są po myśli globalistów

    petycje nie działają
    gdyby petycje były w stanie powstrzymać cokolwiek, nie dopuszczono by do ich istnienia

    to co jest bardzo niepokojące, to wyłudzanie danych ludzi i to wydaje mi się, że jest głównym celem CitizenGO

    nie wiadomo dokąd te dane trafiają, do czyjej bazy…

    dlatego zaprzestałem nabierać się na petycje, a szczególne te organizowane przez CitizenGo

    Polubienie

  2. A niech te dane trafiają nawet i do państwa położonego w Palestynie. Tego bloga też pewnie czytają różni systemowi agenci, inne blogi tego typu zapewne też. Najważniejsze to się nie bać. Jak to napisał kiedyś Henryk Pająk: jeśli boisz się głosić prawdę, już jesteś niewolnikiem. Na strachu cały system się opiera.

    Polubienie

    1. Ja się niczego nie boję piszę to co myślę. Jestem na takim etapie życia że jest mi wszystko jedno. Niech mnie nawet zamkną. Najgorszym co może być to jest strach. Moja wykonywana praca wymagała odwagi i ona utwierdziła mnie w tym że nie należy się bać. Strach do niczego dobrego nie doprowadzi, należy go pokonać.

      Polubienie

Dodaj komentarz