Okultystyczna sztuka prawa

Poniższy film to bardzo ważny wykład na temat prawa – czym faktycznie ono jest, a także tego w jaki sposób z ludzi zrobiono dobrowolnych niewolników przez ich nieświadomość. Omawiany jest prawniczy język zwany po angielsku legaleese, który brzmi jak angielski, ale nie ma z nim wiele wspólnego. Znaczenia słów są inne, ukryte. I dlatego jest to okultystyczna sztuka „prawa” (cudzysłów jest jak najbardziej zasadny, bo gdy coś jest przed nami ukrywane to jest to oszustwo i bezprawie). Mamy wyjaśnione np. że gdy coś rejestrujemy (ang. registration) to oddajemy to pod kontrolę tego u kogo to rejestrujemy czyli państwa, a właściwie korporacji. Dlatego np. dzieci mające akty urodzenia są własnością państwa,a rodzice są tylko ich opiekunami i tzw. państwo może nakazać im szczepienie dzieci czy je zabrać, gdy uzna że rodzice niewłaściwie opiekują się „zasobem ludzkim” tego państwa.

Zanim podejmie się jakieś działania w celu uwolnienia się warto moim zdaniem oznajmić słownie światu: ,,Wyrażam swoją wolną wolę daną mi z jedynego pradawnego Źródła. ZRYWAM wszystkie pakty, kontrakty, manipulacje, układy jakie kiedykolwiek powstały w powiązaniu z moją duszą i wszelkimi jej przejawami. Jak również z ciałem w tym czy w innych życiach. Zgodnie z moją wolą ODBIERAM moją ukradzioną mi energię lub odebraną w jakiejkolwiek manipulacji, kiedykolwiek i gdziekolwiek. Jestem całością, istotą świetlistą zgodnie z moją wolą”. W ten sposób dokonujemy zmiany mentalnej a ta zmiana przełoży się z czasem na zmianę w realnym świecie. To wynika z fizyki kwantowej – myśli kreują rzeczywistość, a to już jest udowodnione. Przedstawione to jest w książce „Myśli to materia” Dawsona Churcha.

Dodaj komentarz