Dowód suwerena II RP

Dzisiaj odebrałem dowód suwerena II RP, wydany przez prezydenta II RP na uchodźstwie Jana Zbigniewa Potockiego. Co on daje? Obecna Polska, czyli III RP to nielegalne państwo zarejestrowane w USA jako firma o nr 0000079312. Prawo jakie ta firma uchwala oraz władze wybierane w wyborach są nielegalne. Nie wiadomo jak się rozwinie sytuacja z tzw. pandemią. Być może będą chcieli wszystkich przymusowo szczepić gdy będzie szczepionka (minister Szumowski ostatnio stwierdził, że będzie ona najprawdopodobniej wiosną 2021 r.). W sytuacji posiadania dowodu suwerena jest się obywatelem suwerennego państwa II RP, którego teren jest okupowany przez syjonistycznych okupantów, którzy dyrygują marionetkami rządzącymi firmą III RP. To oznacza, że nie mają prawa przymusowo szczepić osób posiadających taki dowód. Suwereni bowiem nie są niewolnikami korporacji III RP. Gdyby władze nielegalnej III RP mimo to pogwałciły nasze prawa można będzie je zaskarżyć do Trybunału Sprawiedliwości w Hadze o zbrodnie wojenne.
W ten sam sposób można ochronić swoje dzieci przed szczepionkowym ludobójstwem. Trzeba wyrobić dowód sobie i dzieciom. Wówczas przestaną one być niewolnikami III RP, z którymi wszystko można zrobić.

Wypełniony odręcznie wniosek o wydanie dowodu suwerena II RP wraz z dowodem wpłaty 220 zł należy przesłać na adres biura II RP: ul. Barska 31/1, 30-307 Kraków. Trochę to kosztuje ale nasze zdrowie, życie i nasze prawa są tego warte. Na stronie II RP wszystko jest opisane jak wyrobić dowód suwerena II RP. Są też zdjęcia przedstawiające jak wygląda taki dowód. https://www.2rp.info/dow%C3%B3d-osobisty-ii-rp

73 myśli na temat “Dowód suwerena II RP”

  1. Naprawdę otrzymałeś dowód suwerena? Co prawda mam zamiar ten dowód kupić i się do tego przymierzam. Ale padają oskarżenia, że to oszustwo. 😦

    Polubienie

    1. Tak otrzymałem. Przyszedł w zeszłym tygodniu pocztą w zwykłej kopercie. W tym sensie nie jest to na pewno oszustwo. Natomiast czy ów dowód faktycznie coś daje i jest honorowany zagranicą i w ONZ jak twierdzi Potocki to tego nie wiem. Należy się jednak uzbroić w cierpliwość . Ja złożyłem wniosek w maju i teraz dostałem dowód – po 2 miesiącach.

      Polubienie

      1. Witaj .Rozumiem ,że Jan Potocki odbiorca… Niestety bez adresu odbiorcy pieniadze nie przechodzą.
        Jaki adres podałeś albo jaki adres należy podać w przelewie ponieważ próbowałam z dwóch rożnych banków i w żaden sposób nie chcą przejść pieniądze.Karola

        Polubienie

    2. Żadne oszustwo z dowodami II RP
      6 Czerwca 2022r – Firma Ochroniarska ( Policja ) zabrali mi ten dowód podczas interwencji, doszło do legitymowana (Wypadek w pracy). Policja stwierdziła że, popełniłem przestępstwo posługując się fałszywym dokumentem, protokół wystawili i sprawę przekierowali do Prokuratury Rejonowej. Czekałem nie cały miesiąc czasu na zwrot dowodu, mogłem wytoczyć Policji sprawę w sądzie i zażądać dużego odszkodowania, lecz nie chciało mi się włóczyć po sądach… Miesiąc minął i dostałem wezwanie na komisariat w Pyskowicach celem odebrania dowodu II RP, Prokuratura zażądała oddać mi dowód, na koniec podpisałem Pokwitowanie
      Żałosne jest to, kiedy Policjant mi powiedział że oni uznają te dowody za zwykły kawałek plastiku…XD
      Duża część Policji nie zna się na tych dowodach, i nie wiedzą co to jest, brak im wiedzy o II RP, lub poprostu się boją i terroryzują ludzi swoimi mądrościami, przeważnie zwracają uwagę na numer PESEL którego nie ma na dowodzie. A więc, jak najbardziej się opłaca posiadanie takiego dokumentu, lecz trzeba mieć świadomość jak się posługiwać tym dowodem, a one działają na podstawie legalnej Konstytucji kwietniowej z 1935 roku, i nadal obowiązuje po dzień dzisiejszy.
      Pozdrawiam serdecznie 😉

      Polubienie

      1. Dobrze wiedzieć. Dziękuję za informację. 2 lata temu jakiś młody chłopak (chyba 17 lat) legitymował się tym dowodem w związku z brakiem szmatki na twarzy. Prokuratura sprawę też umorzyła i nakazała zwrócić dowód właścicielowi. Napisane było o tym na stronie II RP. Pana przypadek jest kolejny który to potwierdza.
        Co do PESEL to trzeba było im powiedzieć, że jest to numer niewolnika w korporacji POLAND REPUBLIC OF jaką jest III RP, a wolny człowiek żadnych numerów nie potrzebuje.

        Polubione przez 1 osoba

      2. Kawałkiem plastiku to jest dowód III RP. Nie ma tam ani podpisu naszego ani podpisu organu wydającego, a dokument bez podpisu osoby uprawnionej w imieniu organu jest nieważny. Poza tym imię i nazwisko jest zapisane wielkimi literami tak jak nazwa firmy, a my przecież jesteśmy ludźmi a nie firmami za jakie nas uważa „prawo” (kodeks cywilny art.43).

        Polubienie

  2. I co się stało? Miał Potocki protest robić w Warszawie no i minął wczoraj 6 sierpień i nic cisza ani mru mru. Ktoś coś wie na ten temat? Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje na ten temat.

    Polubienie

    1. Ja byłem wtedy pod pomnikiem kiedy miał być protest tj. o 12-ej i Potockiego nie było. Było trochę ludzi i leciała na telebimie msza, w której Duda brał udział. Przyjechałem tramwajem i wysiadłem na przystanku Stare Miasto i miałem problem z wejściem na górę po schodach. Na górze schodów ustawione były bariery blokujące wejście na ulicę. Była z boku nieduża luka ok, 20 cm i mi się udało wejść, ale starszym i grubszym niż ja raczej nie. Może dlatego nikogo nie było? Dziwne, bo dzień wcześniej sprawdzałem i nie było informacji o odwołaniu zgromadzenia przez Potockiego. Było mnóstwo bud policyjnych i policji.

      Polubienie

    1. Z tego co mówił prezydent II RP Jan Potocki, który wydaje te dowody, to on wszędzie posługuje się tym dowodem i jest ten dowód honorowany i nie używa dowodu III RP. Nic nie mówił, że trzeba zdać dowód III RP jak się ma dowód suwerena. Ja mam dowód suwerena i póki co go nie używałem,bo nie miałem jeszcze takiej potrzeby. Mam go ze sobą jak jestem w sklepie czy gdzieś indziej gdzie trzeba wg bezprawnego rozporządzenia nosić maskę lub przyłbicę. Gdyby policja się czepiała i chciała mi mandat wlepić to wtedy im ten dowód okażę. Według mnie można się posługiwać jednym i drugim dowodem, bo jednak III RP wciąż istnieje. Ja póki co w bankach i urzędach używam dowodu III RP, a dowód II RP mam do sytuacji awaryjnych związanych z „pandemią” Gdy przywrócone zostaną legalne rządy i konstytucja z 1935 r. to zapewne te dowody III RP zostaną anulowane i wszyscy dostaną dowody suwerena.

      Polubienie

      1. Dzwonilam i sie dowiedzialam ze z data wydania dowodu suwerena ten z III rp traci waznosc. Wiec nie mozesz sie nim legitymowac po dacie wydania dowodu suwerena.

        Polubienie

  3. „zaskarżyć do Trybunału Sprawiedliwości w Hadze o zbrodnie wojenne”
    Primo, czemu „wojenne”? Drugie primo, Trybunał Sprawiedliwości w Hadze jest sądem rozjemczym, nie karnym i do spraw o przestępstwa nie jest właściwy.

    Polubienie

    1. Zbrodnie wojenne, bo II wojna światowa nigdy się nie skończyła. Z Niemcami alianci podpisali tylko akt kapitulacji, a nie traktat pokojowy. Formalnie więc III Rzesza dalej istnieje. Polska (III RP) jest państwem nielegalnym, będącym pod syjonistyczną okupacją. Państwem które jest okupowane jest II RP – bezpośredni spadkobierca przedwojennej II RP. Konstytucja kwietniowa do dziś obowiązuje, a jedynie nie jest stosowana, bo tak sobie okupanci wymyślili.

      Polubienie

  4. muszę powtórzyć to, co napisałem u siebie na blogu (w komentarzu do tematu wątku 1946. „Czy „maseczki” są „obowiązkowe”?”)

    ludzie mylą pojęcia: obowiązek nie jest przymusem, przymus nie jest obowiązkiem, to co jest legalne, to jest bezprawne, a to co jest zgodne z prawem naturalnym, jest nielegalne! na tym polega bezprawie i legalizm przestępców trzymających władzę i narzucających Polskiemu Narodowi swoje złodziejskie przepisy okupanta i terrorysty, niby „w naszym imieniu” i niby „dla naszego dobra”, ale nas one nie obowiązują, tylko wmawiane nam jest, że to bezprawie jest „prawem”, a nie jest! bo prawo jest prawe, a totalitaryzm, narzucanie i zastraszanie nie ma nic wspólnego z prawem i nie jest prawem tylko urzędowym bezprawiem.

    Polubienie

  5. mam kilka refleksji:
    czy człowiek musi za pomocą papierka udowadniać przestępcom, że jest żywym człowiekiem i że ma niezbywalne prawa?
    czy papierek stanowi o człowieku?
    czy bez papierka człowiek nie ma praw?
    papierkowa iluzja, podobnie jak legalizm, religie i propaganda, hipnotyzują odwracając uwagę ludzi od spraw fundamentalnych!

    Polubienie

    1. Witam
      Tez posiadam dowod suwerena 2RP.
      Bylem w swoim banku chciałem zgłosić zmianę dowodu ale dowodu suwerena nie akceptowali (nie wiedzieli co to takiego ) wiec postanowiłem odwiedzić inne banki by otworzyć konto na ten dowod ,w PKO nie chcieli w spoldzielczym powidzieli ze pierwszy raz widza taki dowod , bym zostawil numer telefonu oddzwonią ,po3 dniach oddzwonili z banku powiedzieli ze jak najbardziej chonoruja taki dowod 🙂

      Polubienie

      1. Witam mam zamiar wyrobić taki dowód sobie i dziecku tylko mam dwa numery konta i nie wiem na który zrobić przelew .Będę wdzięczna za pomoc .Pozdrawiam

        Polubienie

      2. Witam. Ja ten dowód wyrabiałem już dawno i nie pamiętam numeru konta na jaki przelewałem pieniądze. Proszę się skontaktować z biurem II RP w Krakowie na ul. Barskiej. Numery telefonów i mail są podane na stronie partii II RP w zakładce Kontakt. Mail może nie dojść, bo jak do nich niedawno wysyłałem, to dostałem informację, że skrzynkę mają pełną.

        Polubienie

      1. Witam. Miałem ostatnio podobny problem jak chciałem wejść na stronę II RP. Pojawiał się komunikat o braku zabezpieczeń strony i że może ona wykraść dane osobowe. Udało mi się wejść na stronę przez starą wersję przeglądarki Internet Explorer. Właśnie w tej sprawie pisałem maila do II RP i dostałem odpowiedź, że skrzynka jest pełna i e-mail nie doszedł. Jedyna opcja to wejście przez jakąś przeglądarkę gdzie jest opcja wejścia na stronę z pominięciem ostrzeżenia i blokady strony (ja tak zrobiłem właśnie w starym IE). Nie ma się co obawiać wykradzenia żadnych danych osobowych, bo będąc na stronie żadnych danych osobowych się nie podaje, a jedynie znajduje plik z wnioskiem o wydanie dowodu suwerena do pobrania. Drukuje się wniosek, wypełnia ręcznie i wysyła pocztą.

        Polubienie

  6. Chcę wyrobić dowód suwerena paszport, i jako że jestem inwalidką to też chcę wyrobić proszę o kontakt telefoniczny ps: moi znajomi też chcą wyrobić bardzo proszę o kontakt dziękuje bardzo pozdrawiam serdecznie

    Polubienie

    1. Nie podała Pani numeru więc kontakt telefoniczny nie jest możliwy. Nie sądzę jednak, aby to było konieczne. Jak wyrobić dowód suwerena jest dobrze opisane na stronie II RP. Jest tam też wzór wniosku o wydanie dowodu, który trzeba pobrać, wydrukować, wypełnić i wysłać na podany na stronie adres listem poleconym wraz z dowodem opłaty i zdjęciem do dowodu osobistego. Dla osób niepełnosprawnych procedura jest taka sama. Przynajmniej nic na stronie nie jest o niepełnosprawnych napisane, więc nie sądzę, aby było inaczej. W razie wątpliwości proszę zadzwonić na jeden z numerów kontaktowych do II RP podanych na ich stronie w zakładce kontakt. Podaję linka do strony II RP dotyczącej dowodów suwerena: https://www.2rp.info/dowod-osobisty-ii-rp. Jak wyrobić paszport jest napisane tutaj: https://www.2rp.info/ Link do strony głównej: https://www.2rp.info/ Pozdrawiam.

      Polubienie

      1. Witam czy ma pan może wiedzę na temat podawania obywatelstwa Czy w przypadku posiadania drugiego obywatelstwa trzeba tez wpisać je we wniosku o dowód suwerena ? Pozdrawiam

        Polubienie

  7. Witam,
    czy wiadomo w jakich bankach nie ma problemu z założeniem/przeniesieniem konta przy Dowodzie Suwerena II RP?
    Proszę najlepiej o informacje od osób, które już takie tematy przerabiały. Pozdrawiam.

    Polubienie

    1. Witam. Jak ktoś będzie miał takie informacje, to proszę o kontakt lub komentarz w tej sprawie. Ja z tego co wiem to w bankach chcą PESEL dla potwierdzenia tożsamości. Nie wiem czy jakiś bank zakłada konto na dowód suwerena bez podania PESELu. Pozdrawiam.

      Polubienie

      1. mogę pomóc w wyjściu z tego matrixa
        chyba już czas przestać wierzyć w super bohaterów?
        odezwij się na mojego maila, wymienimy się telefonami i porozmawiamy, oczywiście jeśli chcesz

        Polubione przez 2 ludzi

      2. Ok. Możemy pogadać. Ostatnio się naczytałem różnych rzeczy na temat Deklaracji Wolności, rejestru żywych ludzi w Common Law Court i odnośnie aktów urodzenia i póki co zgłupiałem i wiem, że nic nie wiem.

        Polubienie

      3. na początek, aby dobrze zrozumieć sedno tematu, zachęcam do wysłuchania jeszcze dzisiaj wykładów Marka Pery z I kongresu Rdzennej Ludności w Polsce jaki odbył się w dniach 12-13 czerwca 2021 r. w Sosnówce k/Karpacza: http://7777777blog.wordpress.com/2021/06/23/marek-piotr-w-godnosci-dead-or-alive-wyklad-o-prawie-naturalnym/

        p.s. bardzo ważne! jeszcze tylko do końca czerwca 2021 r., czyli przez najbliższe dwa dni jest ostatni czas by uzyskać z USC w miejscu swojego narodzenia poświadczone z zgodność z oryginałem przez kierownika USC kserokopie:
        1. szpitalnej karty narodzin,
        2. aktu urodzenia ze zbiorowej księgi,
        oraz:
        3. fotokopie powyższych dokumentów, ponieważ od lipca to będzie niemożliwe!
        skontaktuj się ze mną na mojego maila, to Ci podeślę wzór wniosku (mój wniosek, na podstawie którego uzyskałem te dokumenty), oczywiście jeśli chcesz (te dokumenty są podstawą do dalszych działań prowadzących do przejęcia swojej firmy IMIĘ NAZWISKO przez żywego człowieka i przejścia z jurysdykcji „prawa” korporacyjnego pod jurysdykcję prawa naturalnego)

        Polubienie

    1. Siostry Wojda i Bejda (z domy Znyk) są sceptyczne co do tego co mówi Olga Puszczyńska. Według nich jest to granie w grę matriksa i potwierdzanie bycia niewolnikiem. Według nich ludzkość została wyzwolona 25.12.2012 i od tego czasu wszystkie rządy działają nielegalnie, bo same to wtedy przyznały. Nie publikuje jednak żadnego dokumentu to potwierdzającego, choć podaje jakąś jego nazwę. Wiesz coś może na ten temat? Mi się wydaje że jednak lepiej mieć te papiery niż nie mieć.

      Polubienie

      1. Bejda i Wojda są kobietami podobnymi do Teresy Garland w tym sensie, że to rozpędzone parowozy nie mające czasu na głębokie przemyślenie spraw
        stronię od takich ludzi i od ich niebezpiecznej ślepoty na różnorodność aspektów, które im umykają
        szczerze mówiąc tacy ludzie są dla mnie niewolnikami swojej własnej mentalności
        do mnie przemawiają ludzie, którzy szukają całej prawdy i najlepszej drogi, w tym celu w sobotę wybieram się wraz z innymi obudzonymi do jednego z takich ludzi na spotkanie robocze by pochylić się nad tym co robić dalej w sytuacji jaką mamy
        nie mówię, że Bejda, Wojda czy Garland chcą źle dla nas, każda z Nich szczerze chce dobra dla nas, jednak nie potrafią wyjść z ograniczeń własnych i tkwią na tym samym poziomie, na jakim funkcjonuje problem, a problemy można rozwiązywać jedynie z wyższego poziomu i robi to, bardzo skutecznie, Olga Puszczyńska

        p.s. nie wiem o jaki i czyj dokument potwierdzający pytasz

        Polubienie

      2. Chodziło mi o to co pisały u siebie na blogu, że podobno 25.12.2012 ludzkość została wyzwolona, bo rządy przyznały się, że działają nielegalnie. Podawały na blogu jakąś nazwę tego (OPPC czy coś – nie pamiętam dokładnie), ale linka do treści dokumentu nie znalazłem.

        Polubienie

  8. Hej, Wy tak na poważnie? Ten dowód ma taką wartość jak paszport Polsatu no może trochę przesadziłem jak karta członkowska jakiegoś klubu. Trafiłem tu bo myślałem że znajdę coś o Słowianach a tu wspieracie jakiegoś przedsiębiorcę który na tym trzepie kasę….. szok

    Polubienie

    1. Oto jak „nie działa” dowód suwerena II RP. Gość na lotnisku pokazuje dowód suwerena II RP, mówi, że żadnej kwarantanny nie będzie przechodził, nie zgadza się na podanie adresu. Mówi że wszystkie działania związane z kwarantannami itp. rzeczami są nielegalne. Maseczkę mu kazali założyć, odmówił i nic. Mandatu nie dostał. 8 minut dyskusji i gość sobie wychodzi z lotniska. https://www.youtube.com/watch?v=GXqxq8nP1wc&t=508s

      Polubienie

    1. Najlepiej zapytać o to biuro II RP – zadzwonić albo wysłać maila. Kontakt na stronie: https://www.2rp.info/ Moim zdaniem nie.
      Nie sądzę, aby tak było. Dowód II RP sprawia, że po prostu nie podlega się pod prawo korporacyjne jakie sobie w parlamencie i rządzie uchwala firma III RP (ustawy, rozporządzenia itp.). Nie dotyczy to oczywiście sytuacji, gdy złamie się prawo naturalne, które jest nadrzędne nad wszystkim prawami (tj. gdy się np. kogoś pobije, zabije, obrabuje itp. tj. popełni się jakieś przestępstwo). Zatem jeśli sobie firma III RP uchwali nakaz szczepień to mając dowód suwerena II RP nas on nie dotyczy. Zresztą i teraz jest podobnie, bo art. 39 konstytucji z 1997 r. gwarantuje każdemu że nie będzie poddawany eksperymentom medycznym bez DOBROWOLNIE wyrażonej zgody. A straszenie np. zwolnieniem z pracy w razie niezaszczepienia się jest bezprawnym szantażem i łamie art. 39 konstytucji. Mając dowód II RP nie dotyczy nas też spis powszechny. Jesteśmy wtedy ludźmi wolnymi i nie należymy do zasobów korporacji III RP udającej państwo. Proszę przeczytać też to: https://www.2rp.info/dowod-2rp-pytania-i-odpowiedzi
      Według mnie po prostu jak przełożony nam nakazuje coś zrobić, bo tego wymaga prawo III RP to jeśli nie czynimy tym nikomu szkody (nie łamiemy prawa naturalnego) możemy mając dowód II RP odmówić wykonania takiego polecenia. Chodzi tu zwłaszcza o nasze zdrowie tj. szczepienia, noszenie maski – możemy wtedy odmówić powołując się np. na dekret z 30.11.1939 r. o nieważności aktów prawnych stanowionych przez władze okupacyjne wydany na podstawie konstytucji z kwietnia 1935 r. (ona wciąż obowiązuje co można sprawdzić na stronie sejmu ISAP – brak daty uchylenia aktu prawnego).

      Polubienie

      1. Sugeruję nie reklamować tego przekręta, któremu najlepiej wychodzi opowiadanie bajek o miliardach wygranych od Niemiec i naciąganiu kolejnych naiwnych. Na ten moment odsunęli sie od niego WSZYSCY ludzie alternatywy i nawet Berdowicz, który go wypromował wypowiedział się o nim nie najlepiej.

        Polubienie

      2. Akurat Bedrowicz to podejrzana osoba, możliwe że syjonistyczny agent. On z niejakim Vamem pluli na Potockiego, a Vam okazał się krętaczem, oszustem, który wyłudził dane wielu osób i zwiał z Polski.

        Polubienie

    1. Po raz kolejny sugeruję opamiętanie się i przekierowanie swojego czasu, pieniędzy i energii w kierunku wymiernym i dającym konkretne efekty. A chcących nowego dowodu informuję, że takowy może sobie wyrobić każdy samodzielnie po cenie zafoliowanej kartki papieru. I nawet bez systemowego peselu, jak to czyni wasza guru hrabia 🙂

      Polubione przez 1 osoba

      1. Obawiam się, że nie. Żeby wyrobić taki „dowód” samodzielnie trzeba mieć status żywej osoby naturalnej i mieć podpisy 3 osób mających taki status (tacy ludzie nie podlegają pod inne prawo poza naturalnym). Takie coś nazywa się świadectwem tożsamości człowieka. Dopóki masz status niewolnika III RP (Capitis Deminutio Maxima) jeżeli sobie sam coś wyrobisz to policja może Cię zaskarżyć do sądu o posługiwanie się fałszywym dokumentem tożsamości jak to było w przypadku 17-latka z Mławy. Tam sprawa została umorzona bo dowód II RP jest wydawany przez legalny organ legalnego państwa II RP czyli Jana Zbigniewa Potockiego (mniejsza o to jaki on jest, sprawuje jednak funkcję prezydenta legalnej II RP). W przypadku wyrobionego własnego dowodu bez statusu żywego człowieka sprawa raczej nie zostałaby umorzona i w najlepszym razie taki ktoś poniósłby karę grzywny.

        Polubienie

      2. Piszesz niby dobrze ale po co nadal reklamujesz tego oszusta?
        PS. Ludzi wolnych w majestacie prawa w Polsce są już tysiące, więc znalezienie kogoś takiego nie jest żadnym problemem.

        Polubienie

      3. Ja go nie reklamuję tylko informuję o jego działalności. Nie namawiam nikogo do tego aby wyrabiał sobie dowód II RP. Sam zresztą też uważam to za półśrodek i po przestudiowaniu dokładnie informacji na temat prawa naturalnego i książki „Jesteś człowiekiem nie osobą” gdzieś za rok możliwe, że podejmę próbę zupełnego wyjścia z matriksa przez deklarację wolności i samostanowienia. Wtedy żadne dowody nie będą mi już potrzebne może poza świadectwem tożsamości człowieka podpisanym przez 3 osoby mające status wolnych od prawa morskiego.

        Polubienie

  9. Witam. Czy w przypadku posiadania takiego dowodu a dajmy na to dostanie się wezwanie w przyszłym roku na szkolenia wojskowe które maja dla niektórych rzekomo nastąpić przez wprowadzenie tej durnej ustawy o obronie „ojczyzny” to osoba taka jest zwolniona z brania w nich udziału i jest chroniona jakiś immunitetem 2RP?
    Ktoś wie jak to wyglada i jak powiać się aby uchronić się od tego cyrku?

    Polubienie

      1. Ludzie czy wy mózgami pozamienialiscie się z gorylami z zoo. Pewnie dostaniesz wezwanie pójdziesz do WKU w swoim mieście i powiesz im, sorry nie idę na ćwiczenia bo Polska to firma a dowód osobisty to akcja firmy notowanej na Wall Street. Przecież oni tam pękną że śmiechu a jak będziesz się stawiał to dostaniesz 15 tysięcy grzywny i protest ci przejdzie chyba, że jesteś chory i masz odpowiednie papiery historię choroby od twojego doktora. Te ćwiczenia to nic wielkiego bo Bundeswehra organizuje je dużo częściej niż wladze Syjonu w Polsce. Zwykle ćwiczenia na poligonach, ale idioci muszą zaraz wyciągać Upadline i wojnę. Na cóż za PRL płeć brzydka jeszcze miała jaja a dzisiaj raczej w miejscu penisa została wam tylko czarna dziura. Blady strach padł na dzieci bo mogą powołać na ćwiczenia, aby sobie trochę postrzelać. Z nudów byście poszli trochę do Syjonu wojska pobiegać może trochę kilogramów zbędnych zrzucicie na ćwiczeniach. Tyle.

        Polubienie

      2. Tak się składa że mam kiepski wzrok i m.in. astygmatyzm mam papiery więc niczego się nie boję haha. W sumie to nawet szkoda bo dobrze byłoby poćwiczyć i potem taki Knessejm odstrzelić gdyby się dało. Tyle że mógłbym spudłować 😀 A że Polska jest firmą to mogliby się śmiać ale jakbym im pokazał wydruk dotyczacy tej firmy ze strony SEC gdzie jest godło Polski i adres do korespondencji taki sam jak adres ministerstwa finansów to sądzę że szybko im uśmiech zniknąłby. Może by do nich dotarło w jakim bezprawiu i oszustwie żyjemy. A co do kilogramów to nie mam czego zrzucać – przy wzroście 184 cm mam 80 kg.

        Polubienie

Dodaj komentarz