Kolejne potwierdzenie że dowód suwerena II RP jest honorowany (choć nie wszędzie)

Przed chwilą dostałem maila, w którym była informacja od posiadacza dowodu suwerena II RP odnośnie tego jak jest on honorowany. Poniżej cytuję całą treść tej informacji.

Chciałbym wypowiedzieć się na temat Dowodu Suwerena II RP, który w połowie listopada otrzymałem. 4 stycznia 2021 po raz pierwszy od października pojechałem znowu do centrum Wrocławia w sprawach prywatnych i po raz pierwszy de facto mogłem posłużyć się tymże dowodem w instytucjach publicznych. Okazuje się, że te dowody są naprawdę honorowane, ale nie wszędzie.
W Prokuraturze Rejonowej dla Wrocławia- Stare Miasto dowód ten nie jest honorowany, jednakże nie uzasadnili dlaczego. Zupełnie inaczej okazało się w sądzie przy ul. Sądowej (notabene naprzeciwko powyższej prokuratury). Gdy z ciekawości spytałem się policjantki pilnującej porządku ta początkowo twierdziła, że to nie jest wiarygodny dokument tożsamości, jednakże zmieniła nagle zdanie, gdy trzymając mój dowód w ręku przeszukiwała na telefonie jakąś bazę danych (nie mam pojęcia jaką) i powiedziała, że jej zdaniem dowód ten powinien być traktowany jako pełnoprawny dowód osobisty. Zaznaczyła, że pierwszy raz widzi taki dokument i musi wejść w temat. Wracając i będąc na Psim Polu w placówce poczty przy tamtejszym rondzie trzykrotnie potwierdzono, że dowód ten jest honorowany i ważny! Wiem, że w PKO dowód ten jest również honorowany. Jednakże w moim banku SKOK Stefczyka na dowód ten patrzą się dziwnie. Niestety, gdy napisałem do SKOK wyjaśnili się w sposób niejednoznaczny, ponieważ odpowiedzieli, że honorują dowody osobiste, paszporty i inne tego typu dokumenty. Jednak nadal nie wiem, czy dowód suwerena także. Mimo to sam się przekonałem, że dowody te to nie fikcja, tylko fakt!

15 myśli na temat “Kolejne potwierdzenie że dowód suwerena II RP jest honorowany (choć nie wszędzie)”

  1. ok, dziękuję za przykład, czekam na kolejne

    p. s. ja zgłębiam prawo naturalne bo dążę do uniezależnienia się od bycia tylko czyimś obywatelem
    wolę pozostać żywym naturalnym człowiekiem, któremu należą się pełne prawa ludzkie, a nie okrojone przez konstytucje, ustawy i rozporządzenia i dekrety różnych rzeczpospolitych, odgórnie narzucane ludziom bez ich zgody (!)

    Polubienie

    1. Ja też jestem za prawem naturalnym, ale tak od razu nie da się do niego dojść. Ludzie nie są jeszcze na to gotowi. Nie ten stan świadomości. Dzisiaj bez różnych konstytucji, ustaw itp. byłby totalny bajzel i anarchia. Póki co dowód suwerena jest dobrym wyjściem tymczasowym. Z tego co wiem nikt jeszcze w Polsce w sądzie nie powoływał się bezpośrednio na prawo naturalne i nie wiadomo jak te instytucje to będą traktować. Poczekam na precedens i wtedy możliwe że się dołączę.

      Polubienie

    2. Jestem z rodzina suwerenem z dziada ja mój maz trzy córki i wnuczka i oczywiście nie szprycowani wyjechaliśmy za pracom do Niemiec trzy córki poszły na studia a pracy nie było wiec jak najmłodsza córka zdała maturę to pojechałam do męża i ciężko tutaj pracowaliśmy maz ma emeryturę w sierpniu a ja na drugi rok chcemy wrócić do Polski bardzo tego pragniemy dwie córki i wnuczka mieszkają w Polsce a najstarsza córka pracuje w Niemczech pragne wyrobić metryki proszę powiedzieć gdzie z szacunkiem panie Prezydencie Melania Justyna Paczesna z domu Opyd

      Polubienie

      1. Witam. Trafiła Pani pod zły adres. Ja tylko przekazuję informacje na swoim blogu. Proszę w sprawie metryk i dowodów suwerena kontaktować się z biurem II RP w Krakowie. Dane kontaktowe i szczegóły odnośnie wyrabiania dokumentów są na stronie internetowej: https://www.2rp.info/. Pozdrawiam.

        Polubienie

    1. Problem jest taki, że te dowody są naprawdę honorowane. Skoro tak, to nie mogą być nieważne. Proszę posłuchać ludzi, którzy posługują się nimi. Potwierdzają to.

      Polubienie

  2. ale tu bzdury wypisujecie az glowa boli, nie istnieje zadne prawo naturalne samo z siebie, prawo naturalne zostalo ustanowione przepisami miedzynarodowymi, jesli nie uznajecie praw stanowionych to nie macie tez zadnych praw naturalnych, jedynie to co waszymi rekami wywalczycie bijac sie z innymi ludzmi, ktorych prawa broni panstwo, policja itd. A dowody osobiste Potockiego mozecie se wsadzic i nie piszcie bzdur, ze jakis urzad to honoruje, bo nie ma prawa traktowac tego jako dokumentu osobistego

    Polubienie

    1. Nie bzdury tylko fakty. To są relacje osób, które posługiwały się tymi dowodami. Proponuję poczytać o „państwie” polskim jako korporacji zarejestrowanej w USA (rejestr EDGAR nr 0000079312) oraz o konstytucji z 1935 r. i o tym, że wciąż obowiązuje. IIII RP jest państwem nielegalnym i okupacyjnym. II RP jest państwem legalnym i Jan Potocki jest prezydentem II RP na mocy konstytucji kwietniowej. Prawo naturalne może i zostało ustanowione przepisami międzynarodowymi, ale przede wszystkim jest to prawo pochodzące od Stwórcy. I wszystko co jest sprzeczne z tym prawem jest niczym innym jak bezprawiem.

      Polubienie

  3. Przeciez za drukowanie falszywych dokumentow nawet w polsce, grozi postepowanie tzw sadowe i kara.To dlaczego Prezydent II RP, Jan Potocki ,ktora defacto jest obowiazujacym ustrojem w polsce,za falszowanie dokumentow,nie jest skazany przez polskie tzw sady,spolka z o.o. Pytanie brzmi: czym jest tzw III RP, komu i czemu sluzy?? Odpowiedz niech sobie kazdy sprawny umyslowo polak sam wydedukuje,patrzac co sie w polsce dzieje od lat,i czym defacto polska jest?

    Polubienie

      1. Nie znalazłam na tej liście tego nr. Albo ślepa jestem proszę napisać który od góry se policzę.0000079312 ??? Nie mogę znaleźć.

        Polubienie

      2. Jak Pani kliknie na podany przeze mnie link, to numer 0000079312 jest w lewej górnej części strony na jasnoniebieskim pasku. Dalej na prawo na tym pasku jest adres biznesowy (Nowy Jork) i adres do korespondencji (Warszawa, ul. Świętokrzyska). Pod poniższym linkiem numer widać jeszcze wyraźniej – w lewym górnym rogu pod napisami „Poland Republic of” https://sec.report/CIK/0000079312#xd_co_f=MDZkMTRjNDItZDZlZi00YzJkLTk4YjItYmM3ZGNiNTZhODA5~

        Polubienie

Dodaj komentarz